..

Ja här sitter jag i köket med filt och chai latte och skriver mitt 80:e inlägg. Har suttit här så länge att min rumpa har bokstavligen somnat. Men har inget annat att göra. Och så väntar jag på att non trevlig person för en gångs skull kan skriva till mig på MSN eller FB. Gud så osociala folk har lust att vara. Alltid jag som ska börja snacka ;P

Men jag får väl helt enkelt nöja mig med att lyssna på min underbara spanska musik med Andy y Lucas.
Min kväll hade vart så underbar här framför datan om Ida kan sluta bråka me sin mamma och slippa få datan slängd i väggen (bokstavligen! :O) och chatta lite med mig. Jobbit att smsa me den här mobilen jag har haha. Tur att hannes mobil är hel och ren iaf XD

Hahah! Jag känner mig fett mobbad att inte ha annat än att skriva i bloggen. Men om 25 minuter så börjar Grey's Anatomy som jag hade tänkt kolla på. Sen får jag helt enkelt göra mig klar för sängs och vänta på att natten är över så jag kan träffa mina sköna och söta! Vissa få som finns i skolan hahahahaha!

Men nu ska jag inte vara negativ mot er så jag ger er en extra stor PUSS och KRAM! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0