Badet

God kväll!
Nu har jag kommit hem från badet. Spårat!!!!
Först så kommer vi dit, bara jag och Ida och vi väljer att åka den där strömbanan. Och så kommer några somaliekillar och försöker tafsa på oss! Jag blev fett äcklad, vem fan hålelr på så på ett bad?! Så ja blev fett lack o skvette vatten på de haha! Lixom vad kunde jag göra? Jag kunde inte smälla till de. De var typ 5-7 st :S
Sen gick vi upp och sen badade vi lite mer. Efter det så fixade vi till oss och gick därifrån. Vi gick till McDonalds och tog not att käka. Hon skulle igentligen sova över men hennes mamma var arg på henne så hon måste vara hemma hela helgen och plugga =/
Haha och när vi väntade på att bli hämtade så trampa Ida på hundskit så att hon nästan halkade hahahahaha!!!!! Fan vad roligt! XD

Men nu är jag fett seg och trött efter allt badande. Jaja :)

Kommentarer
Postat av: idapida

haha men vi hade fett kuuuul :D, men usch asså dem va ba så äckliga plus dem va s många så man kunde nte klapa till dem ! :(

2009-03-14 @ 21:08:48
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0